تبلیغ برای “به وقت شام” با استیکر داعشی‌! – عیال


عوامل کلیپ «به وقت شام» در تازه‌ترین تبلیغات این کلیپ استیکر‌هایی از شخصیت‌های داعشی کلیپ را برای تلگرام ساخته‌اند.
تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با عنوان «به وقت شام» این روز‌ها در سینما‌های سراسر کشور در حال اکران است و عوامل این کلیپ در کنار برگزاری مراسم‌های اکران در شهر‌ها و پردیس‌های سینمایی مختلف به تبلیغات حقیقی و مجازی پرداخته اند.

از تازه‌ترین تبلیغات «به وقت شام» می‌توان به ساخت استیکر‌های تلگرامی شخصیت‌های منفی کلیپ یعنی داعشی‌ها اشاره کرد که در نوع خود جالب توجه است، زیرا که در استیکر‌هایی طراحی شده هیچ یک از شخصیت‌های ایرانی و سوری که نقش مثبت را ایفا می‌کنند به چشم نمی‌آید.

همچنین از دیگر نکات جالب توجه این استیکرها، تبریک عید نوروز از سوی داعشی‌ها و دعوت شان به تماشای کلیپ «به وقت شام» است و که شاید به جای تبلیغ به ضد تبلیغ تبدیل شود.

«به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در آن بابک حمیدیان، هادی حجازی فر در کنار گیمگرانی از سوریه، لبنان و عراق به ایفای نقش می‌پردازند.

این کلیپ قصه دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند، اما با سقوط هواپیما آن‌ها به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند.

بازدید اپلیکیشن 8 , بازدید سایت 8